Friday, May 4, 2012

BBQ with IN-LAWS

Last Night.... Having Dinner at Taman Mawar , Pasir Gudang...
Rumah mertua.... 

Celebrating Father In Law punyer besday... cum... semua in-laws... brother and sister balik.... 

Lets pictures tells the stories..... 

Hannan.. suka sangat... macam faham je.... kalau dah pakcik2 dengan makcik2... nak berkumpul sama-sama mcm ni... bukan senang kan.... uuuiiisshhh... sambil main pun boleh hisap jari..... 

Sara..... dah pandai kayuh sikit2..... kayuh half-half...... kelakarla.... 

Mula-mula... main basikal masing-masing...... 
Last2...... Hannan.. sibuk nak tolak si kakak.... yang si kakak.. penakut.. ye la... Hannan.. tolak laju....
takut jatuh...... terjerit-jerit..... solution... simpan basikal..... masuk rumah..... layan ABC Song kat youtube.... settle masalah..... 

Hasil panggangan....

Hasil usaha dari mereka2.... 

Yang tak sopan sikit... tak pakai baju tu.. al-maklum la... En. Hubby...
Baju putih... Abg ipar aku.... 
yang pakai baju purle berseluar pendek hitam.. adik ipar aku.. Asri...
yg pakai baju purple tengah mengipas... adik ipar aku.. Nad... 

Chayok.. chayok.... 

Dah penat mengipas... akhirnya.. ambik jugak kipas angin... hahahhahhha..... 

Tadaaaa...!!!!!...

Ayam BBQ...
Satay Ayam...Lembu.. Kambing....
Otak-otak Kempas...
Sosej.... 

Acara membaca doa..... 

Aminn.... pandai anak-anak mama...

Jom... Serbu..... Nyum... nyum..... nyumm...!!... 

hmmmm...... ini pun aku punyer .... ini baru first round..... 
ayam aku... aku panggang sendiri..... sodap..!!!.. 

Sedap kan.... ...  
Hannan... makan aje kerja dia.. tapi aku tgk makin kurus... tinggi.... 
tangan tu tak da benda lain nk buat.... songlap makanan orang lain.... 

this year punyer open house hari raya.... nk buat BBQ la....

ok tak..???

No comments:

Post a Comment