Friday, June 22, 2012

LaGi.......


Mata tak boleh nak tido....
baru sampai rumah.. lepas kenduri Tahlil dan doa selamat...
plus... majlis aqiqah HanNan... kat rumah MIL... 
hubby dengan Sara kat my MIL punyer rumah.. 
tomorrow is going to be a big day for my BIL...
Esok dia nikah... aku tak dapat cuti... 
Sabtu baru boleh ke Muar... anta pengantin..... 

lain.... kalau tak cukup korem kan....
LAIN RASA.... SAYU.... 

lagi update pasal anak-anak mama....
mcm dah tak ada story lain.... 

bukan tak ada.... ada.... 

pasal hantaran perkahwinan...
pasal kerja.... 
pasal jalan2... 
pasal pengalaman.... 

tapi entah lah.... lately... aku ....
entah lahhh.... 


Dah pandai..... nak makan sekali dekat meja....  
mcm faham je... mama dengan abah... jarang spend masa untuk makan sekali kan... 

Dah pandai posing.... tak tahan betol la.. 
gigi dah la sompek.... oleh kerana... excited sgt nak naik tangga sendiri.... sampai tertonggeng ke depan... 
gigi kena tangga.... dah sompek sikit.... lepas tu... dia jadikan senjata untuk gigit Sara... kalau berebut benda... hiiiii... sabar je la... 

Amin... 

Sara dengan fesyen rambut baru...!!!.... 
mama la yang jadi pemilik salun.... hahhahahhaha....
asal jadi.. tak senget... ala-ala.... layer gitu.... 

Recently.....  tak nak makan waktu biasa bg dia makan.... 
nak makan sekali dengan kami.... 

lagi 2 hari.... genap umur Sara 3 tahun...... 
nak buat apa ekk... ?? 

Syukur la.... 

Wassalam... 

Dill...



2 comments:

  1. Jumpa ko kat sini.. mcmana link aku ada kat ko ni???

    ReplyDelete
  2. hmmmmmm..... heheheh.. aku follow... then add link.. so setiap blog yg aku follow.. and latest update.. akan update on top.. dlm blogwalk aku...

    ReplyDelete