Tuesday, May 10, 2011

Trip to Cameron Highlands

No pictures to tell the stories out...

No mood to have fun during the trip.......

No mood plus tak cukup tangan nk ambik gambar using my own phone.. maklumla... tak ada camera lg....

Rasa tak puas hati yang mendalam...
Nabi kata... sebelum tido.. maafkan lah kesalahan orang yang kita jumpa sepanjang hari..... tapi kenapa aku tak boleh mcm tu.... 

Masalahnyer dah lebih banyak hari ni.... !!....

aku mesti cuba untuk menjadi baik,,, tapi kenapa kadang2 tak boleh..!!...

trip from 30th April until 1st May.... nothing buat aku....

but it may be everything to Sara... and my hubby......
aku cuma seronok layankan anak2 aku.... adik2 dan abang ipar aku..
dan suami aku...

kalau follow as per planned... mesti hati aku tak macam ni.....

akan ku repeat trip ke sana suatu hari nanti.... insyallah....

Apa yg aku dapat untuk aku.... magnetic accesories... sayur-sayuran yang murah....
strawberries yang tak cukup masak sebab terlalu ramai org pegi sana....

ermmm.. tak payah la tulis lg.... dissapointed.. :(

Dill...

No comments:

Post a Comment