Sunday, January 27, 2013

HaNNaN aLReaDy 2 .... !!!!!

Lahir pada jam 3.13 pagi... 14-Jan-2011 ... 
Normal... 
Dengan berat 4 kg... panjang.. tak ingat.... 
suka sgt tido mcm ni.... 


al-maklumla... kedua-dua belah pihak aku dgn suami.. ramai yg lahir bulan Januari... jadi... celebrate la dua-dua sekali... 

sebelah aku.. kami biasa makan kat luar je.. 
lunch... 
adik kembar aku... Mira dgn husbandnya.. dengan Hannan.... 
sekali 5 orang menyambut birthday.... 

sebelah en. hubby pulak... mak mertua aku.. dengan abang hubby je... 
makan malam... 
goreng mee hoon...
ayam BBQ. bakar sendiri tauu... 
letih mengipas... 
otak2... 
kuih tako... 
dengan kek.... 

Hannan la yg untung.... 

next year... 
aku nk buat kat rumah sendiri.... 
panggil kedua-dua family datang celebrate kat rumah aku...
ramai sikit... 

kek.. home made hokey....!!!.. 
cantekkk....... 
ehsan cik mia... dengan cik ya.... 
thanks to both.. 


bacaan doa selamat sebelum Hannan potong kek... 
semangat..!!.. 


mula2.... mcm takut nk tiup..... 
dah rasa sekali..... dah nk tiup banyak kali.... 
sampai meleleh2 kat atas kek..... 
last2... cucuk kan lilin tu atas pasu... haahhh...
ko tiup la.... 

Hannan.... Hannan..... 

No comments:

Post a Comment