Tuesday, February 15, 2011

HaNNaN @ 1 months

14-Feb-2011.. Hannan genap berusia 1 bulan... semakin bulat dan semangat.... anak lelaki ni kuat menyusu... masa amik gambar ni dia baru lepas menyusu.... tapi dalam kereta.. lari kejap... rumah kena forging.... ada banyak kes denggi... petang td pun ada forging la... tapi lorong belakang rumah.. masuk sikit la asap dia... tapi kali ni forging was done by Majlis Bandaraya... yg before-before ni... kementerian kesihatan yg buat....
macam-macam kerajaan bantu kita untuk menjaga kesihatan dan kebajikan rakyat.. tapi ada jugak segelintir yg tak nak bg kerjasama.... tak nk bukak pintu... wakaupun dah dinasihatkan suruh buka pintu rumah... nanti dah kena demam denggi... complaint... hmmm.... Manusia-manusia...

Apa-apa pun..layan je la.. gambar Hannan....



Relaks je.......

Dah mula buat aksi sikit....

Nak tido... tapi tak boleh nk lelap...

Mengantuk ni mama...

Terus nangis... sebab dia memang tido dalam buai.... aku kena tukar cara memegang supaya sama seperti rasa di dalam buai... hmmm....
orang cakap.. jangan ajar anak tido buai... dah tu.. nk buat mcm mana... dia automatik nk berenjut... takkan sepanjang masa nk kena enjut guna tangan... tak jadi kerja nanti...
sekarang ni aku dah boleh buat kerja-kerja rumah sikit... tapi still tak berani nk bersila... takut beb....
Hannan pun aku yg mandikan sendiri sekarang... tak la bergantung pada mak aku je.. sian dia... penat dia.. nk kena jaga semua benda...  
mula-mula lenguh juga tangan ni dukung dia... sekarang tak lagi.... sbb dah biasa kot...




5 comments:

  1. Tahniah... semoga beroleh keseronokan dan keberkatan dikurniakan anak yang soleh...

    ReplyDelete
  2. dillot..aku masa pantang..smpi dah tanggal benang..baru berani duk bersila..hahah

    ReplyDelete
  3. NMY..

    Thanks for the wishes.....

    Ayin...

    aku tak tau benang tanggal bila... tapi la ni luka dah baik.... tapi yg aku tau.. masa luka tak baik lg... 4 jahitan aku tertanggal... hihihih....

    ReplyDelete