Thursday, October 13, 2011

PuJuK....

Last Wednesday... go down to Munivac... aku dipujuk untuk join semula...

Aku reject mentah2.... aku serik... macam-macam aku buat ... tapi... diorang balas.!!!...

one of the reason....

aku tak hingin lagi nk tgk muka quality director yang tak ada hati perut, tak ada perasaan.. tak ada akal...
belajar tinggi melangit pun... kalau dah buta hati.... tak kan nyer berjaya....

pada aku dia tak berjaya dalam hidup dia... sebab buta hati....

and the unforgetful incident adalah dimana... masa tu aku baru discharge dari hospital... sebab Hb low..... 8.1.... masa pregnantkan Hannan.... masa tu lagi 3 mggu nk due.... around December 2010 la incident ni happened...

he called.... Farah, can you please come over here.... i was at Anderson place... dia cakap..
Here tu.... tingkat 3 tau... dgn perut aku yang besar... maklumla... doktor estimate masa tu berat Hannan 4++..... 
terkedek2 la jalan.. naik tangga... macam pening je.... aku rest dulu...... dia kol... Farah... where are you ? i'm waiting .... already 5 minutes.. ? ... aku tak jadi nk rest lama2... rest tu bukannyer duduk... just stop dari mendaki tangga tu aje.... 

sampai tingkat 2... aku pening lg... aku rest kejap..... anak aku ni mengeras-ngeras.... dia tak cukup oksigen la tu agaknyer... sebab aku banyak guna nk naik tangga kan... 

Hb low ni akan menyebabkan kita dan anak kita tak cukup oksigen consumed.... 

aku rest lama sikit... serius termengah-mengah.... dia kol lagik... cakap dah tggu lama..... 
aku menghilang masuk wad 6 hari.... dia memang ada carik aku.... dalam hati tuhan je yang paham... seksaan yang aku alami.....

aku terpaksa gagahkan diri.... memang tercungap-cungap bila sampai depan mata dia ....

HAVE A SIT..... FARAH.... ke..

SORRY TO TROUBLE YOU.... ke...

Haram..!!....

kalau aku join semula..... aku akan berdepan dan sesak nafas lagi deal dgn orang mcm ni....

Sorry....

Wassalam....

Dill....

1 comment:

  1. السلام عليكم

    Saya dpt tawaran practical training di munivac. Nk tanya. Company tu ada sediakan asrama utk student intern?

    Kalau tak keberatan boleh chat dgn saya di facebook: Megat Imran Ikram. ^_^

    ReplyDelete