Saturday, October 22, 2011

WeeK 42, yEaR 2011

Minggu yang amat-amat memenatkan.... everyday sampai rumah dah malam...
Thank You SOOO MUCHH..... to En Hubby yang dah siap masakkan dinner...
LOVE YOU TILL THE END....
2 hari jugak dia kena masakkan dinner.... sedap..!!...
the rest of the day.. aku la masak... hubby ada tolong2 jugak...
walaupun menu yg dimasak tu try-try je...
tapi sedap... aku siap bertambah lg...

today is the last working for this week... and i realize...
pagi tadi masa nk mandi.... kenapa dah nampak collar bone aku ni.... 

lepas mandi terus gi timbang...
susut 2 kg....  pegi Munivac... semua cakap kurus sikit ekk..
penat ke keje sana..??

seriouly speaking..... PENAT... SGT PENAT...
everyday pegi customer... sbb everyday.. ada je issue nyer...
Lunch and breakfast entah ke mana...
Vitamin, Iron, and supplement pun tak tentu arah...
Dinner je yg memang confirm ambik on time....
nk kena check darah jugak ni.. takut Anemia muncul kembali....

sampai kan satu tahap... yg aku rasa boleh bagi diorang ni pengajaran sikit...
aku request dgn production.... operator mana buat salah.... operator tu sendiri yg pegi settle sendiri punyer rework....

aku nk diorang rasa panas... susah.... nk keje kat tempat orang...
penat...everything la....

and 2 person dah kena issue warning letter... huhuhu....
giler ganas.... sorry to you guys yg kena... tapi aku terpaksa.. sebab bukan korang yg kena answer benda2 ni.... kalau tak... tak serik kan....

and one thing.... aku penat melayan suami orang yg gatal......
aku tak layan pun.... dia perasan sorang2 je...

nampak sgt ketidakmatangan akal..

konon life begin at 40 la... (for men)...
jatuh cinta kali ke-2....
aku jadi geli...!!!!

cheh......!!..

aku cakap.....

YOUR WIFE IS A SPECIAL GIFT FOR YOU...
YOU SHOULD TAKE CARE OF....
NEVER HURT HER FEELINGS...
DO NOT BETRAY HER.... LOVE HER WILL ALL OF UR HEART....
APPRECIATE HER....

tapi... konon.. nk cari satu lg girlfriend la kat luar...

i'm sorry... i'm not that type of lady....
and i know that he would read my blog... one day..
since dia selalu tgk fb aku... wanted to know what i always did la kan...

"please stop all your effort and intention....."
we are not meant to be together.... from the start....
i'm sorry...

pernah kenal dulu... and after that he work in China... and then balik sini keje Malaysia balik... tiba2 terjumpa balik... anak pun dah ada 2.... silap-silap masuk 3...

pening aku....

and.... statistically speaking.... lelaki-lelaki gatal mcm ni...
memang selalu dok menipu bini....
sian aku kat bini dia...
sebab kajian statistik menunjukkan..
lelaki yang bersifat kasanova... memang pandai menipu...
untuk mengcover...

Semoga aku sentiasa dilindungi dari kaum-kaum Adam yang mcm ni..

Amin...

Wassalam..


Dill...




No comments:

Post a Comment