Monday, March 26, 2012

Release Tension...

Only two of us... me and hubby.... 
kat tepi pantai... masa picnic kat Tanjung Balau last 2 weeks.... 
cheewaahhh.... jalan-jalan.... dua-dua... 
Kenapa awak tension sgt.. cuba cerita.... 
apa yang pending banyak sgt..??...
Banyak....!!!...
Nak send out reports daily kasi customer.... 
kalau ada issue... kena keluar... masa tak tentu.... 
kalau highway pasir gudang jam teruk.. lg worst... 
sampai kilang dah lambat.... yang internal issue nk kena settle... 
kalau ada meeting nk kena attend... 
nk kena reply CAR .... daily reports internal nk kena sign... verified... 
on-hold punyer parts nk kena tgk.... 
kalau customer dah reject... scrap nk kena bg semua manager sign.... 
saya PENAT .... boleh tak saya nak resign ....??? ..

Cuba awak.. kurang kan masa untuk sembang2... chatting2... internet2... 
fully focus.... 100%.... masa kerja.. 
memang penat ... memang letih.... tapi balik awal.... sebelum pukul 6.30..... 

aku dah cuba.. last week... ok la... skype offline... sms tak penting... ignore je.... 
and its work..!!... 

and yesterday... aku bgtahu hubby my sis last working day.....  Azni.... 
then hubby bgtahu aku.... then your sis is your true friend... 
walau mcm mana awak act..... balik awal... you do your own things...
she still ok with you... walau mcm mana pun your mood swing.. she will always be there... 
then she is your true friend.... 
and if got friend yang .... judge you .. itu dan ini.... tanpa selidik apa2... 
awak tahu la... what was that kind of friend.... 

thank you encik hubby...
for your advice... 

and today tension kembali semula.. sbb Azni dah tak ada... siapa yg settle semua keje2 dia... 
yg memang melibatkan keje2 aku.... 
waaarrrhhhgggggghh........ 

Wassalam... 

Dill. 

2 comments:

  1. ko ni CQE ke? company aku cqe rileks giler..

    ReplyDelete
  2. CQE ... dalam offer letter ....
    kenyataan nya ..... hari ni nak tukar pad pun tak sempat tauuuu.....
    internal.....nk running production .. measurement tak dapat pun... akakkk... jugak.... harap2 kawan ko keje Petronas tu rekomenkan aku baikkkk punya ...

    ReplyDelete