Saturday, March 10, 2012

ReSuLTS...

Dalam surat panggilan peperiksaan.... 
tercatat... jawapan pada 09.03.2012...

semalam aku check.. tak ada pun....

hari ni aku check.... 

results... keluar 13.03.2012...

really-really hope... i will pass the exam....

sbb..... tekanan.... tekanan... tekanan..... 
kat tempat kerja sekarang.... semakin lama... semakin membuatkan aku....
sesak nafas....... 

hari-hari aku doa.... 

kalau ini adalah jalan terbaik untuk aku... 
kau bukakanlah peluang dan permudahkan la untuk aku.... 
jika.... stay kat company ni... memang telah kau putuskan untuk aku... kau permudahkan lah segala urusan dan berikan lah aku kekuatan untuk aku tempuh segala cabaran...
sesungguhnya... aku sangat lemah dan segala kekuatan datang dari engkau Ya Allah... 
sesungguhnya engkau yang maha mengetahui apa yang terbaik untukku.... 
engkau tahu apa yg aku mahu tapi engkau tahu apa yg terbaik untukku... 
Amin... 

Wassalam...

Dill... 

No comments:

Post a Comment