Friday, March 2, 2012

AkHiRnYA....!!.. CaNTiK TaK..??....

Aku dgn hubby berpeluh-peluh macam bersenam... bukan apa pun aktivitinya.. 
menampal je.... 

yang ni belum tanggalkan plastik yang cover kat atas kertas tu... nak tampal ke dinding... senang je...
tapi nak menanggalkan plastik cover ni yg susah giler.... 
ada je yg terkoyak-koyak... tapi kitorang cover la balik.... 
set wall sticker yg ni tak mahal pun... cuma RM38.... 
MURAH KAN...!!... 

aku dengan en. hubby menanggalkan yg ini la.... lencun baju kitorang... 
sangat mencabar kesabaran dan ketekunan...

view jauh sikit.... sebenarnya.... frame pastu tu macam mengganggu.... 


ni view lagi jauh sikit..... ok la..... 

ini view lagi jauh .... lawa la pulak walaupun dengan frame tu...

hihihihi... sapa lagi nak puji.. kalau bukan aku puji sendiri....

ngehh..ngehh....!!!!....


sebenarnyer... yang kecik-kecik kat atas tu... belum tanggalkan plastik cover dia..
nanti-nanti la.... 

ada lg 3 set yang menunggu.. untuk aku gubah dan tampal... 
kalau dah siap.. nanti aku update ok.... 


Wassalam...

Dill..


No comments:

Post a Comment