Sunday, February 19, 2012

17th Pasir Gudang World Kite Festival, 2012

Acara bermula dari 15-Feb hingga 19-Feb 2012

Tapi.. hari asyik hujan je... aktiviti kurang berjalan lancar la.... 

Aku cuma ada kesempatan untuk berkunjung semalam.. sbb kerja half day.. balik keje terus je pegi.....
Hari still hujan.. Hannan tak dapat join... Sara je... En Hubby... bawak Hannan balik rumah my MIL.... 

Sepetang di sana... satu gambar pun tak dapat nk snap.... Hujan plus.... Orang ramai sangat.... Gila ramai... kalah la kalau jalan kat pasar malam.... crowd nk tgk artis... plus crowd nk tgk bazar.... 

Malam tu aku repeat tour ... dengan my SIL.... borong banyak jugak... lama kitorang kat sana.... 8 mlm sampai 12 malam... ada sekumpulan mat-mat rempit dah standby nk rempit.... cuak juGak la aku.. sbb tak pernah tgk kan.... mmg sampah masyarakat la.... dengan sosial.. aksi lagak ngeri yg mungkin boleh menyusahkan org.... nauzubillah.... jauhkan la dari aku dan keluargaku... 


Look at the crowd......  ada yang siap bawak baby kecik sgt nk tgk artis.. 
Since i'm totally not interested pun nk tgk artis2 ni..... malas la nak layan.
Kitorang lebih suka jalan2 window shopping... plus... shopping... 


Layang-layang malam.... ada lampu kelip-kelip...


For Me.....

for mE..!!!.... 

aNd for Me..!!.....

Dah terlalu lama aku tak menambah koleksi cardigan aku.... 
the time has come...!!...

Yang ni... Kuning Sara... Hijau Hannan..... 

Ni untuk En. Hubby.... sbb dia suka collect payung.... 

Cantik .. Besar.. dan Murah... payung ni RM15 shj ok... ada yg aku tgk beli sampai 4 biji payung.... borong payung... bukannyer borong layang-layang... 

And today.... aku akan pergi sekali lagi...... :)...
senyum sampai belakang telinga... 

wooooo hhooooo..... sbb laki aku dapat bonus mggu depan.... yeee  haaaaa.......

thats all....

Wassalam...

Dill...


No comments:

Post a Comment