Wednesday, February 29, 2012

NeW dEcO 4 Our HoME...!!..

Recently.... we.. both husband and wife...
were addicted to THESE......

credit to the websites...
actually nk carik gambar wall sticker yg aku beli.. tapi tak jumpa... jumpa web yg ada wall sticker lg cantik..... 
later aku akan jadik pelanggan tetapmu... ok.... 

beli dah lama.... tampalnyer belum... weekend mmg busy yang teramat la... tak payah kata... we are not even have time spent with our small little house... membersih... mengemas .... mengatur... semuanya dibuat on weekdays... weekend fully booked la.... 

once kami dah menampal... akan ku update ke dalam ini blog..... 

comes with these...... 

akan jadi mcm ni.... kalau yg lebih kreatif.... lagi la cantik....!!.... 


yang ni pun cantik jugak kan...!!!..... rambang mata.... telinga... hati.... duit... 


rasa tak sabar-sabar nk tampal ni..... 

tapi masa aku beli.... RM100 ke atas... dapat satu free... 

esok nak ambik yg aku dah order... bayar lg half price.... beli lg satu... over RM100... dapat lg satu free....
huhuhuhuh.....
betul......  betul.....  addicted..... 

kita lihat la nanti hasilnya..... 

YES..YES.... akhirnya... aku berjaya post entry yang ke-4... pada 
29.02.2012

:) 

Wassalam...

Dill..

No comments:

Post a Comment