Saturday, February 25, 2012

Weight UpDatEs....

Usaha main-main aku membuahkan hasil...

Turun 1.5 kg... in 2 weeks time.... 
ok la tu...

nak kena bersenam lebih... .. 

:)... 

Semakin cerah peluang aku untuk melaram.... 

Jangan hepi-hepi turun.. makan tak hengat.... 


this week activity... buat Tart Gulung Nenas... 
untuk bagi souvenir sebelah lelaki masa my sis punyer  engagement...
kesedapan tart nenas aku... telah mendapat pengiktirafan mak aku sendiri..
jiran-jiran pun ramai yg order...
hehehhehe....

peluang baik untuk raya tahun ni... 
tahun lepas banyak jugak order.... lebih 40 telap... sakit jugak pinggang aku buat.... 
leceh.. masalahnyer... 
my MIL suruh aku amik order bazaar .. kat KL.. sedara-mara jugak yg ambik.... mau dia mintak beratus-ratus telap... mmg cuti sebulan la aku.... MACAM APPROVED..!!... 
dah nak kena survey oven baru.....  eiii.. tak sabar.... relaks... lepas habis lelah tunang-tunang ni.... boleh la do my own things pulak....  mcm aku yg nk tunang.... 

mggu ni set katil baru pengantin bakal aku rasmikan.... muahahahhahaha....
sape suruh keje jauh2... kan aku dah rasmikan dulu.... ehhehe... plastik tak bukak la kan...
nanti kejam sgt pulak.... 
bersiap sedia la aku untuk peperangan hujung mggu ni... dgn anak,  biskut... allocate set katil... mengemas.... AARRggghhhHHHH....

Wassalam.....

Dill...

No comments:

Post a Comment