Friday, February 17, 2012

My Weight Charts Progress...

Suppose to be updated yesterday... but I can't even steal any minutes to do so....
kenapa ntah...... ??... 
abaikan... later la pegi timbang.... 

Really hope that it will reduce at least 500 gram.... hahhahah....
nampak sangat la desperate nk kurus kan....

apa perubahan yg aku buat... to achieve my target set.....

i'm not anymore taking heavy breakfast as before... selalu makan nasi lemak, bee hoon goreng.... sekarang I take only biscuits with coffee, or kuih with coffee..... 

lunch as usual... having nasi campur or nasi goreng or any kind of mee....

Dinner.... i need TO REALLY make sure to have my dinner before 8.. or at least at 8 pm... kalau dulu... 10.30 pun boleh bedal nasi goreng ayam kunyit..... kih kih kih....

I need to add an extra exercise.... seperti........ aerobik... 

Tapi bila...??... ok... will be planned...... 

Wassalam...

Dill..

2 comments:

  1. Dillot... Kan Cik Sharifah Akmam ckp, breakfast is the king... Ko patut amik breakfast berat2, pastu lunch biasa2 je... Mkn mlm lg biasa2...

    Cuba ko kira kalori ko amik sehari... Cuba hadkan mula2 1500 sehari, kendian 1200... Slow2 laa, nnt badan terkejut...

    ReplyDelete
  2. ko ingat la kat dia kan.... apa kabar la sekarang... tapi.. masa lunch... member-member JJCM aku semua makan heavy.... nampaknyer.. aku kena la mendisiplinkan diri untuk mencapai cita2 aku kan....
    insyallah Kay.. aku akan start mggu depan... thanx for the advice...

    ReplyDelete