Wednesday, February 29, 2012

BeRDiKaRi

Aku dah biasa berdikari sendiri....

pegi klinik mengandung sorang-sorang... 
bawak anak check-up sorang-sorang...

laki aku bukan tak nak support... cuma kitorang akan take turns pegi check-up anak....
bulan ni aku... bulan depan dia pulak....
penjimatan..... 

kalau pegi shopping barang sorang-sorang dengan anak-anak pun selalu jugak.... 
sampaikan ada brader Tesco...
Adik... abang ni.... duda tak ada anak..... duduk Bukit Dahlia... buat bisnes ni pun... sbb sunyi... kalau bisnes ni... tak kenal erti cuti....
aku dalam hati.... lain macam bunyi brader ni... tak leh jadik ni..... tapi aku belum take action lagi la... sbb kalau hubby pegi sama..... time consume dalam Tesco tu sendiri dah lama... sampaikan tak sempat nk window shopping kat kedai yang luar-luar tu.... 

brader roti john pun gitu jugak... kat bazaar ramadhan taman rinting... ingat aku anak dara apa.... 
masa nak habis bulan puasa.... aku sengaja ajak hubby pegi bazaar..... lain muka brader tu...
tapi handsome.... aku yang gatal... 

hubby kata... nasib baik saya dapat bini pandai berdikari.... kalau semua nk harap dia.. susah jugak dia sebenarnya... aku pun... kembang la... bunga-bunga.... KENA PUJI...!!!!....

:)


kalau abah join kita... tak dapat nak main-main ni... sbb dah tutup.... kan.....

Hannan... gayat at first... dia ni mmg penakut sikit.... perut dah mcm Winnie The Pooh...
tapi saya.. Hannan The Pooh.... 

baru aku terperasan... banyak jugak baju Pooh untuk Hannan.... uishhh....
tak leh.. tak leh.... kena tukar cartoon... mcm tak sesuai....

go go... lg satu entry je lagi ni.....

Wassalam...

Dill....



No comments:

Post a Comment